sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Magnoliahaaste # 104

Minä se täällä paistelen pihviä ja tullessani katsomaan onko ajastus toiminut niin eipä ollut =P Uuden haasteen aika ja luonnos jälleen aiheena...
Minulla meni merellisellä teemalla,nämä ihanat maja designin paperit sopivat hyvin...eikä mielestäni tarvitse paljon muuta...Väritykset inktenseillä...
Juuttiverkkoa,dropseja ja pienet haaraniitit napeiksi...
No joo...mä sekosin ja tein 2 samalla kaavalla mutta eri väreillä...kertokaahan kumpi on kivempi =)?
Yritin väritellä tähän punaiseen vähän varjoa,mutta vielä saisi olla mielestäni tummempi =) Harjoitus tekee mestarin,vai miten se meni...
Tähti stanssia sain lainata ystäväiseltä ja niin kivat lopputulokset sain aikaiseksi...
Nyt menen sunnuntai dinneriä nauttimaan, te hyvät ihmiset inspiroitukaa luonnoksesta ja kipin kapin luomaan =)

3 kommenttia:

  1. Ihanat kortit ja minä pidän enemmän tuosta sinisen sävystä vaikka ei punaisessakaan mitään vikaa ole mutta siitä huokuu enemmän sellainen merihenkisyys :) Ihanat nuo tähdetkin,mä en jotenkin osaa tai pääse noihin tähtiin itse kiinni mitenkään ja mulla ne näyttää aina kamalilta vaikka miten on mallia..

    VastaaPoista
  2. Tosi upeita kortteja molemmat!!! En osaa päättää kumpi olis parempi...

    VastaaPoista